Naturalny anty-migrena rozwiązania

Uncategorized

Po wypiciu filiżanki kawy lub odwrotnie odtruwam kofeina? Spać albo odpędzić słodkie poranki i rozszerzonej ochrony dostępu do sieci? Rozruchowym mechanizmy migreny pozostają tajemniczych, porady i czasami sprzeczne ze sobą. Jednak, sprawdzone, pewne dobre nawyki życia może zmniejszyć częstotliwość napadów. Dr Elizabeth Leroux, w swojej książce anty-migrena sposób (*), która określa rozwiązań mniej udać.

Nudności, wymioty, trzeba izolować w ciemności, migrena-to znacznie więcej niż tylko ból głowy. Do 15% populacji cierpi na niego, to wiele związanych z nim objawów jest realną przeszkodą w codziennym życiu. Wyzwalacze różnić się od osoby do osoby, z ogólnego punktu: migrena wrażliwe na zmiany. “Radzę Ci mieć rozkłady jazdy, aby dowiedzieć się, kiedy rozpoczną się chwyta” – mówi dr Elizabeth Leroux, neurolog Quebec. To z powodu braku snu ? Ważną emocje? alkohol ? Stało się to po tym, jak pominąć posiłek? W określonym czasie miesiąca? Od tego momentu można naprawdę zmienić swoje zachowanie w celu zapobiegania kryzysom.

Lepiej Spać

Poprowadził ponad 40% pacjentów, brak snu jest numerem jeden wyzwalacz Lepiej Spaćmigreny. Nawet jeśli, z drugiej strony, możesz cierpieć na migreny z powodu późnego snu lub długi sen. Badanie kontrolowane placebo grupie pacjentów wykazały, że 35% z tych, którzy otrzymali wskazówki, aby poprawić ich jakość snu było mniej napadów. Dr Elizabeth Leroux daje dobry anty-migrena przyzwyczajenia: brać regularny rytm, wstać i iść do łóżka w tym samym czasie, aby trzymać się z dala od ekranów przed snem, stosować techniki wizualizacji, przed snem (patrz następny paragraf), lekki obiad i nie pić zbyt dużo, i nie jest sen.

Walce ze stresem

Tutaj też, paradoksalnie. “Niektóre pacjenci donoszą, że, wręcz przeciwnie, po długotrwałego stresu (tydzień egzaminów na przykład), gdy ciśnienie spada, że kryzys się dzieje” – zauważa Dr Elizabeth Leroux. Naprawdę, to nagła zmiana prowadzi do obniżenia poziomu kortyzolu we krwi, co może spowodować kryzys. mamy wrażenie, działa przez czas. “Ludzki mózg nie może stale pracować na pełnych obrotach. On musi robić przerwy, mówi dr Leroux. Ustalenie realistycznych celów, zorganizować, nauczyć się mówić “nie”, delegować i prosić o pomoc, może być droga do przodu. “Jeśli koncentracji i medytacji działa dobrze do zarządzania lęk i nastrój, to nie jest łatwe, aby pasowały do naszego napięty harmonogram. Dr Leroux oferuje pozwól 5 do 10 minut odpoczynku. Na przykład, koncentrując się na kojący krajobraz za 5 minut. Ponadto, spróbuj oddychać 4-6-2: inspirujemy 4 sekundy przez 6 sekund, 2 sekundy, pauza, zanim zaczniesz znowu. W końcu, dlaczego nie spróbować skanowania ciała: leżąc na plecach, wizualizuj wszystkie części ciała, od palców u stóp, aby wspiąć się na włosach, jak dowiedział się o intensywnych odcinkach, ale i te, które idą dobrze . Spróbuj oddychać 4-6-2: inspirujemy 4 sekundy przez 6 sekund, 2 sekundy, pauza, zanim zaczniesz znowu. W końcu, dlaczego nie spróbować skanowania ciała: leżąc na plecach, wizualizuj wszystkie części ciała, od palców u stóp, aby wspiąć się na włosach, jak dowiedział się o intensywnych odcinkach, ale i te, które idą dobrze . Spróbuj oddychać 4-6-2: inspirujemy 4 sekundy przez 6 sekund, 2 sekundy, pauza, zanim zaczniesz znowu. W końcu, dlaczego nie spróbować skanowania ciała: leżąc na plecach, wizualizuj wszystkie części ciała, od palców u stóp, aby wspiąć się na włosach, jak dowiedział się o intensywnych odcinkach, ale i te, które idą dobrze .

Kontrolować swoją dietę

Alkohol, aspartam, wędliny, niektóre produkty mają właściwości chemiczne, Kontrolować swoją dietęktóre mogą powodować ataki migreny. Przy sporządzaniu harmonogramu kryzysu, można określić odpowiednie zasilanie. Wbrew powszechnemu przekonaniu, czekolada nie będą miały znaczący wpływ na migrenę. Co do glutenu , nie ma żadnych naukowych dowodów, choć według dr Leroux, niektórzy chorzy podkreślają korzystny efekt dla stop. Co do kawy , to obosieczny. Kofeina ma działanie neuroprotekcyjne, że zresetować w warunkach kryzysu. Ale gdy spożywane w nadmiarze, migraineurs może spowodować kryzys, gdy dawka kofeiny zmniejsza się. Lepiej ograniczyć spożycie, jeśli nie Jesteś alkoholikiem i cierpi na migreny. W końcu, jak wiadomo, mniej znana, ale odwodnienie może powodować migreny. Po prostu zwiększyć spożycie wody może zmniejszyć częstotliwość napadów.

Spytaj swojego ginekologa

Dla kobiety są wrażliwe na wahania hormonalne, Dr Elizabeth Leroux radzi skonsultować się ze swoim ginekologiem. Niektóre tabletki, w szczególności przyjmować stale, zmniejszyć skurcze związane z menstruacyjne.

Spróbować miękkie leki?

Jedno z badań udowodnione korzyści koncentracji i medytacji w ciągu 8 Spróbować miękkie leki?tygodni protokołu przeciwko migrenie. Akupunktura jest również wykazały pozytywne efekty porównywalne z zabiegami (chociaż w badaniach placebo akupunktura (igły umieszczone w niedozwolonym miejscu) dał ten sam efekt). Wreszcie, miętowy olejki eteryczne są tradycyjnie używane do łagodzenia skurcze.

(*) Anty-migrena metody dr Elizabeth Leroux, Ed. Flammarion, 19,90 zł

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *